background image
Üzletkereső

Hogy követhetem a csomagom?

A csomag kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi. A szállítás státuszáról minden esetben értesíti önt a GLS futárszolgálat.

Hova szállítunk?

Jelenleg csak Magyaország területén vállalunk házhozszállítást, amit a GLS futárszolgálat teljesít. Sajnos külföldi szállításra logisztikai okokból egyenlőre nincs lehetőség.!

Milyen szállítási módok közül választhatok?

Jelenleg kétféle szállítási mód közül választhat. A személyes átvétel üzletben opció minden esetben ingyenes, míg a GLS-el történő házhozszállítás 990 forintba kerül 15000 Ft értékű vásárlás alatt, de ezen összeg fölött ez is ingyenes.

Mi a teendő, ha a kiszállított termék hibás vagy sérült?

A termékek cseréjéről, illetve visszavételéről szóló szabályzatot itt találja :

https://www.marionnaud.hu/rendeles-menete-visszakuldese-csereje

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség házhozszállítás esetén 15000 forint értékű vásárlás alatt 990 forint, ezen összeg felett ingyenes.

A bolti átvétel lehetőség azonban bármilyen összegű vásárlás esetén ingyenes.

Mennyi időbe telik a szállítás?

A megrendelés a rendelést követő 3-5 munkanapon belül kerül kiszállításra a GLS futárszolgálat segítségével az Ön által megjelölt címre. Házhozszállítás esetén a GLS tájékoztatja Önt emailben a szállítás időpontjáról, illetve a megadott csomagszámon nyomon tudja azt követni. Ha Ön üzleti átvételt választott és kapott értesítést tőlünk a megrendelés feldolgozásáról, akkor két lehetőség áll fenn: ha SMS-ben kapott értesítést a GLS-től, akkor az ott található csomagszámmal tudja követni a csomag útját a megadott Marionnaud üzletbe.

Amennyiben nem kapott SMS értesítést, csak a visszaigazoló emailt, akkor a következő munkanapon mehet az üzletbe a csomagjáért.

KIEMELT IDŐSZAKBAN (pl. Glamour Napok, JOY Napok, Black Friday, Karácsony, stb.) A MEGNÖVEKEDETT FORGALOMNAK KÖSZÖNHETŐEN NÉHÁNY NAPPAL MEGHOSSZABBODHAT A SZÁLLÍTÁS.

Mi történik, ha nem talál a futár a kézbesítés időpontjában?

Ha a GLS nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, akár még további két alkalommal is megkísérli a kiszállítást. Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát. A harmadik sikertelen kézbesítést követően a GLS visszaszállítja csomagját a Marionnaud központba, így az többé nem lesz elérhető az Ön számára.

Hogyan fizethetek online vásárlás esetén?

Utánvét

– Készpénzes fizetés a GLS futárnak

Üzleti átvételkor történő teljesítés esetén az alábbi lehetőségek közül választhat


Bankkártyás fizetés
 

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

A termékek cseréjéről, illetve visszavételéről szóló szabályzatot itt találja :

https://www.marionnaud.hu/rendeles-menete-visszakuldese-csereje/

Mi a teendőm, ha az üzletben történő átvétel opciót választottam?

Személyes átvétel esetén az Ön által megjelölt üzletbe szállítjuk ki a terméket. Azonnal értesítést küldünk Önnek, amennyiben a csomagja átvehető. A megrendelés átvételére az üzletbe érkezése után 7 napig van lehetősége. Ezt követően a megrendelés visszaszállításra kerül, nem less elérhető az üzletben.

Panaszkezeléssel kapcsolatos kérdések?

Panasz esetén kérjük forduljon a vevőszolgálathoz: vevoszolgalat@marionnaud.hu

Van-e jótállás a termékekre?

A Szolgáltató a Megrendelővel, mint fogyasztóval létrejött szerződés alapján jótállást kizárólag a webáruházban elérhető tartós fogyasztási cikkek tekintetében a jogszabályi kötelezettségének megfelően vállal. A jótállás időtartama egy év, e határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállás időtartama alatt a Szolgáltató jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. A Szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a Jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?

Părerea ta contează! Alege magazinul cel mai apropriat de tine şi vino să vezi cu ochii tăi ce înseamnă Universul Marionnaud Paris!

XXX

A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontjának módosítása alapján 2014.04.09. napjától kezdődően megváltoztak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét igazoló aláírás előtt, be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági okmányát, (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor közölni kell az átvétel jogcímét is.

Abban az esetben, ha nem maga a címzett veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is kérünk az átvételi pontjainkon. Ezen, az átvevő személyazonosságát igazoló hatósági okmány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint - ha a csomagot a címzett veszi át - a „Címzett” megjelölést, - ha a csomagot nem a címzett veszi át - akkor pedig az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést is fel kell tűntetni, de csak az átadónál maradó példányon!

Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt, az átadó köteles megőrizni!

Hogyan tudok hűségcsekkel fizetni?

Hűségcsekkel csak üzleti átvétel esetén tud fizetni. A rendelés leadásakor online erre jelenleg nincs lehetőség.

Már élő megrendelésemben módosítani szeretném a fizetési módot, hogyan és meddig tehetem meg?

Megrendelését a rendelés leadása utáni nap reggel 9 óráig tudja módosítani. Kérjük, hogy a módosítást emailben jelezze felénk.

Dokumentum Webáruházban leadott rendelésemre még sincs szükségem, de a csomag kiszállítás alatt van. Mi a teendő?

Kérjük, minden esetben jelezze nekünk emailben, amennyiben nem tart igényt a csomagjára, a vevoszolgalat@marionnaud.hu címen.

Amennyiben üzleti átvételt választott, nincs más teendője,mint a fent említett tájékoztatást nekünk elküldeni emailben a törlésről.

Amennyiben házhozszállítást kért, úgy a futárt személyesen, vagy telefonon keresztül is tudja tájékoztatni a csomag megtagadásáról. Ez esetben a csomagot a GLS visszaszállítja a központi raktárunkba. A GLS futár telefonszámát az általuk küldött emailben tudja megtalálni.